Deze website maakt gebruik van cookies. Met functionele- en analytische cookies zorgen we er voor dat website goed werkt en verbeteren wij onze websites. Ook plaatsen we marketing cookies om je van persoonlijke content te voorzien. Wil je dit niet? Kies dan voor weigeren, we plaatsen dan alleen functionele en analytische cookies. Meer informatie.

Van Parkeerbeheer naar mobiliteitsmanagement

Brochure nr. 19 De klant centraal in het parkeerbeleid

  • Productgroep:Download / Brochure
  • Soort:Eenmalige aanschaf
  • Datum uitgifte:30-05-2006
  • Grootte:2,46 MB
  • Bestand:PDF
  • Druk:1
  • Artikelnummer:D578
  • Thema: Mobiliteitsmanagement, Parkeerbeleid
 
€ 25,00
excl. 9% btw
  • Deze brochure gaat in op een klantgerichte insteek van parkeren. Het bevat voorbeelden en ideeën om klantgericht denken toe te passen op de exploitatie van parkeerplaatsen. Daarnaast stelt de brochure de klant centraal bij het inrichten van een handhavingorganisatie en bij de uitwerking van parkeerbeleid.

    Als u dit product bestelt, ontvangt u het bestand op uw Mijn CROW-pagina.
  • Inleiding
    1 Gedrag van mensen als uitgangspunt
    2 Parkeerbeleid: rekening houden met de burger
    Uitwerking 1: gebruik van gedragscomponent bij verkeer- en vervoerbeleid
    3 Klantsegmentatie en de motivationele aanpak
    Uitwerking 2: klant-relatiemanagement voor het parkeerbedrijf
    4 Parkeerexploitatie: rekening houden met klanten
    Literatuur
Scroll naar boven