Deze website maakt gebruik van cookies. Met functionele- en analytische cookies zorgen we er voor dat website goed werkt en verbeteren wij onze websites. Ook plaatsen we marketing cookies om je van persoonlijke content te voorzien. Wil je dit niet? Kies dan voor weigeren, we plaatsen dan alleen functionele en analytische cookies. Meer informatie.

Brochure 'De klant centraal'

  • Productgroep:Download / Publicatie
  • Soort:Gratis uitgave
  • Auteur:Ecorys AVM
  • Datum uitgifte:30-05-2006
  • Druk:1
  • Artikelnummer:K-D6530
  • Thema: Controle en handhaving, Exploitatie, Parkeerbeleid

Brochure 19 van de reeks Van parkeerbeheer naar mobiliteitsmanagement.

 
Gratis
  • De klant centraal zetten doet steeds meer opgeld op tal van beleidsterreinen. Deze brochure gaat in op een klantgerichte insteek van parkeren. De brochure bevat voorbeelden en ideeën voor de toepassing van klantgericht denken op de exploitatie van parkeerplaatsen, inrichten van een handhavingorganisatie, maar ook voor het uitwerken van parkeerbeleid. Technieken ontwikkeld in de marketing staan aan de basis van deze brochure. Er is met name aandacht besteed aan de toepassingsmogelijkheden van een segmentatie van doelgroepen op basis van motivationele kenmerken. Welke verlangens, zorgen en redeneringen zetten mensen aan om zich op een bepaalde manier op te stellen of keuzes te maken? Hier rekening mee houden komt parkeerbeleid en exploitatie ten goede. D brochure geeft aan hoe.

Scroll naar boven