Van Parkeerbeheer naar mobiliteitsmanagement Brochure nr. 19 De klant centraal in het parkeerbeleid

  • Productgroep:Download / Brochure
  • Soort:Eenmalige aanschaf
  • Vakgebied(en):Verkeer en Vervoer
  • Datum uitgifte:30 mei 2006
  • Grootte:2,46 MB
  • Bestand:PDF
  • Druk:1
  • Artikelnummer:D578
Prijs per stuk: € 12,00
Excl. 6% BTW

Deze brochure gaat in op een klantgerichte insteek van parkeren. Het bevat voorbeelden en ideeën om klantgericht denken toe te passen op de exploitatie van parkeerplaatsen. Daarnaast stelt de brochure de klant centraal bij het inrichten van een handhavingorganisatie en bij de uitwerking van parkeerbeleid.

Als u dit product bestelt, ontvangt u het bestand op uw Mijn CROW-pagina.
Inleiding
1 Gedrag van mensen als uitgangspunt
2 Parkeerbeleid: rekening houden met de burger
Uitwerking 1: gebruik van gedragscomponent bij verkeer- en vervoerbeleid
3 Klantsegmentatie en de motivationele aanpak
Uitwerking 2: klant-relatiemanagement voor het parkeerbedrijf
4 Parkeerexploitatie: rekening houden met klanten
Literatuur