KpVV-bericht nr. 105: De ov-reiziger centraal. Lukt dat met apps en Twitter?

  • Productgroep:Download / Publicatie
  • Soort:Gratis uitgave
  • Vakgebied(en):Verkeer en Vervoer
  • Auteur:Gerard van Kesteren
  • Datum uitgifte:03 nov 2011
  • Druk:1
  • Artikelnummer:K-D12141

We roepen het al jaren in de wereld van het openbaar vervoer: de klant centraal. Hoe doe je dat als overheden opdrachtgever zijn van het vervoer en bovendien de helft van de kosten betalen?


Kunnen ict, internet en smartphone de ov-reiziger helpen hem het Klantgevoel met een grote K te geven? Een verkenning.
 

Abonneer u nu

De KpVV Berichten zijn losse (dubbel A4) berichten, elk over een apart verkeer- of vervoeronderwerp. De berichten worden elk kwartaal als set van 4 of 5 berichten gepubliceerd. U kunt kiezen uit twee abonnementsvormen: u ontvangt de berichtenset per post of u ontvangt de berichten digitaal via e-mail. Maak uw keuze en abonneer u gratis.

Overzicht overige uitgaven

In de Bibliotheek Verkeer en Vervoer vindt u een overzicht van alle verschenen edities.