Brochure 'De klant centraal'

  • Productgroep:Download / Publicatie
  • Soort:Gratis uitgave
  • Vakgebied(en):Verkeer en Vervoer
  • Auteur:Ecorys AVM
  • Datum uitgifte:30 mei 2006
  • Druk:1
  • Artikelnummer:K-D6530

Brochure 19 van de reeks Van parkeerbeheer naar mobiliteitsmanagement.

Prijs per stuk: Gratis

De klant centraal zetten doet steeds meer opgeld op tal van beleidsterreinen. Deze brochure gaat in op een klantgerichte insteek van parkeren. De brochure bevat voorbeelden en ideeën voor de toepassing van klantgericht denken op de exploitatie van parkeerplaatsen, inrichten van een handhavingorganisatie, maar ook voor het uitwerken van parkeerbeleid. Technieken ontwikkeld in de marketing staan aan de basis van deze brochure. Er is met name aandacht besteed aan de toepassingsmogelijkheden van een segmentatie van doelgroepen op basis van motivationele kenmerken. Welke verlangens, zorgen en redeneringen zetten mensen aan om zich op een bepaalde manier op te stellen of keuzes te maken? Hier rekening mee houden komt parkeerbeleid en exploitatie ten goede. D brochure geeft aan hoe.