Veelgestelde vragen congressen en cursussen

Veelgestelde vragen rondom congressen en cursussen worden voor u beantwoordt.

1. Tot wanneer kan ik mij inschrijven voor een cursus?

Tot 2 weken van te voren kunt u zich via onze website nog inschrijven voor een cursus. Lukt het niet meer via de website? Neem gerust contact met ons op om te kijken of er nog andere mogelijkheden zijn.

2. Wanneer ontvang ik een bevestiging van een cursus/opleiding?

Ongeveer 2 weken voor aanvang van de cursus/opleiding ontvangt u van ons de definitieve bevestiging en de link naar het studiemateriaal. Evt. bijbehorende publicaties worden dan ook per post naar u verzonden.

3. Tot wanneer kan ik annuleren?

Tot 2 weken van te voren kunt u kostenloos annuleren. Daarna worden kosten in rekening gebracht. Annuleert u binnen 14 dagen, wordt er 50% van de kosten in rekening gebracht. Annuleert u op de dag zelf of verzuimd u te annuleren, dan worden de volledige cursuskosten in rekening gebracht.

4. Kan ik een andere persoon inschrijven?

Bent u HR functionaris, of wilt u met een collega naar een cursus of congres? Het is uiteraard mogelijk om naast uzelf ook een andere collega in te schrijven. U doet dit door bij het inschrijven de bullet : 'ik wil iemand anders binnen mijn bedrijf inschrijven' aan te zetten.

Klantenservice
ma. t/m vr. van 8.30 tot 17.00 uur
Praktische kennis direct toepasbaar
Scroll naar boven