Ondersteuning

Heeft u een vraag of heeft u hulp nodig? We helpen u graag.

Kies de ondersteuning die bij u past:

Helpdesk voor bedrijven en overheidsinstellingen

Heeft u een inhoudelijke vraag over één van onze producten? We hebben de meestgestelde vragen voor u op een rij gezet op onze helpdesk-pagina. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Stel dan uw vraag via het helpdesk-formulier. Om uw vraag snel en efficiënt te kunnen beantwoorden, vragen wij u dit formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Uw vraag komt direct binnen bij de helpdeskmedewerkers. Zij bepalen wie u het beste kan helpen met uw vraag. Vervolgens neemt een inhoudelijk deskundige telefonisch of per e-mail contact met u op. U ontvangt binnen twee werkdagen een antwoord op uw vraag.

Helpdesk voor particulieren

De helpdesk van CROW beantwoordt geen vragen van particulieren. Bekijk het overzicht met handige adressen.
 

CROW Kenniscoach

Heeft u een vraag over de toepassing van onze producten of richtlijnen? Of over het toepassen van nieuwe werkmethoden? Dan kan de CROW Kenniscoach u verder helpen. Deze dienst van CROW, is gericht op kennisoverdracht, waarbij uw organisatie centraal staat. Kenniscoaches zijn CROW-medewerkers die hun expertise inzetten om te reflecteren op uw werkwijze en keuzes en u zo helpen bij het oplossen van uw probleem. Meer informatie over de CROW Kenniscoach.
 

Klantenservice

Voor alle overige vragen belt u met onze klantenservice: 0318 - 69 53 15.

Contact

Helpdesk

Helpdesk

Bel of mail met
Vragen over het registreren van een RAW-bestek?
RAW-bestekken registreert u eenvoudig met de CROW Registratiemodule. Er is een stappenplan en een overzicht van veelgestelde vragen.